Document management voor Microsoft Dynamics NAV

Geautomatiseerd documentbeheer voor ERP-software

krachtige functionaliteiten

Je kan papieren documenten inscannen en identificeren, manueel of met optische tekenherkenning (OCR-technologie).

Digitale documenten via ‘drag & drop’ manueel linken aan een transactie in NAV of automatisch linken met een barcode. 

Door documenten te verwerken met workflows kan je ze goedkeuren alvorens ze te bewaren of te archiveren. 

Je kan uitgaande documenten versturen met begeleidende e-mail of digitaal verzenden in batch.

Je kan inkomende documenten vanzelfsprekend ook intern binnen je bedrijf delen of extern aan leveranciers en partners bezorgen. 

zij werken al met Document Capture

Met document capture verlies je niets uit het oog

de voordelen van document capture

benieuwd?

We demonstreren graag Document capture voor je!

  • We komen naar je toe.
  • Of we organiseren een video-webinar.
  • Of je komt bij ons op bezoek.

Collega’s Arthur en Peter helpen je graag verder als je vragen hebt.

Document management

BLOG

Document management: het belang, de voordelen en de mogelijkheden

“Vroeger was het evident dat we communiceerden via papier. Vandaag is dit niet meer zo en wordt de papierberg stilaan gedigitaliseerd onder invloed van ICT-oplossingen.”

REFERENTIES