SDE helpdesk

Op onze SDE helpdesk kan je terecht voor al je ICT-gerelateerde vragen, of het nu gaat over uw server, notebook, Office 365, printerpark, smartphone, netwerk en zoveel meer. 

Dynamics NAV, power bi, sana, Business central, ...

Business Software helpdesk

8u30 – 17u00 (vrijdag tot 16u)

Tel.: +32 (0)9 340 66 88
E-mail: software@sde.be

Cloud, server & netwerk, office 365, printing, ...

IT-beheer helpdesk

8u30 – 17u00 (vrijdag tot 16u)

Tel.: +32 (0)9 340 66 59
E-mail: itbsupport@sde.be

Scherm overnemen

Download en open het bestand zodat we jouw scherm kunnen overnemen.

Onze formules

Onze helpdesk is bereikbaar tijdens de kantooruren, van maandag tot vrijdag. 

 

IN regie

U belt ons op, wij loggen waarmee we u helpen en hoelang het duurt om uw probleem op te lossen. Daar ontvangt u na afloop vervolgens een factuur voor. Ideaal als u eerder sporadisch met een vraag zit dat wel vlot dient opgelost te worden.

Voorafname

Weet u ongeveer hoe vaak u naar de helpdesk belt? Neem dan dat pakketje uren vooraf af. Het tarief per uur bij een voorafname is namelijk voordeliger. We rapporteren transparant alle calls en laten u weten wanneer uw budget bijna op is. Heeft u nog over na een jaar dan dragen we dat over naar volgend jaar en maken uw volgende voorafname kleiner.

Overeenkomst

Indien we ook op regelmatige basis bij uw bedrijf langskomen voor systeembeheer dan vallen uw contacten met de helpdesk ook onder deze systeembeheersovereenkomst. Handig en voordelig!

extended business hours

Met dit contract kan u beroep doen op de IT-beheer-helpdesk op volgende tijdstippen:

Op werkdagen tussen 06:00 en 08:30 u en tussen 17:00 en 22:00 u, op vrijdag tussen 16:00 en 22:00 u.

In het weekend en op feestdagen tussen 08:30 en 19:00 u.

Enkel telefonisch bereikbaar op het speciaal nummer: 09 296 31 31