Goedkoper, gemakkelijker en meer mogelijkheden dan je huidige telefooncentrale
Een professionele indruk maken bij je klanten is cruciaal en begint vaak aan de telefoon. Voice-over-IP (VOIP) is de laatste jaren een hot-topic omdat het goedkoper, gemakkelijker en meer mogelijkheden biedt dan de oude telefooncentrale die ergens in een hoekje tegen je muur stof hangt te vergaren!
In deze VOIP-sessie presenteren en demonstreren we de voordelen van VOIP-platformen als 3CX en Microsoft Teams. Bekijk de video hier
Inhoud van de VOIP sessie
Het financiële aspect
- We vergelijken een telecomfactuur van een gekende operator
- We verduidelijken hoe de prijsstructuur van VOIP een besparing tot wel 40 % kan opleveren door flexibel verbruik en goedkopere lijnkosten.
Het gebruikersaspect
- Bellen is bellen, maar een VOIP-centrale laat je zoveel meer doen. We tonen het je graag.
- Automatisch doorschakelen bij afwezigheid
- Gepersonaliseerde voicemails
- Laat jouw ‘digitale receptioniste’ klanten ontvangen
- Bellen vanop je pc met een headset dankzij een browser plugin of client.
- Bellen op je vaste lijn maar dan via een app op je smartphone
- Video-conferencing en tekst-chatten
Het beheer-aspect
- We demonstreren de supergebruiksvriendelijke admin-page.
- Geen hardware-bak meer tegen je muur en dus flexibel uit te breiden in de cloud
- In enkele kliks extensies en nieuwe nummers bijmaken
- Vaste deskphones (IP) uitrollen en toevoegen
- Online beheer & realtime statistieken
- Wachtboodschappen, keuzemenu’s etc toevoegen
- Integreren met je bedrijfssoftware zoals CRM, Dynamics Business Central, Salesforce, Outlook, …
Onze VOIP-oplossingen